Hunt: Showdown 1896 - Fire Fight
Tämä DLC-paketti sisältää yhden aseen ja yhden työkalun: - Fire Torn (Sparks) - Algiers Phoenix (Raskas veitsi) "Tulen repimä Hiiltynyt mutta ei palanut. Tämä Sparks ei ole todiste tulen tuhovoimasta, vaan sietokyvystä, jolla sitä kestetään. Toivon symboli nuorentumiselle. Algiers Phoenix New Orleansin palokunnassa kastettu Algiers Phoenix auttoi monia uhreja ”nousemaan tuhkasta”, kun se vapautti heidät liekeistä, jotka söivät Algiersin naapurustoa. Kätevä raskas veitsi niin hätätilanteissa kuin kentälläkin.