Hover
Hover on nopeatempoinen Parkour-aiheinen yksin- ja moninpeli futuristisessa avoimessa 3D-maailmassa. Peli tapahtuu kaukaisen planeetan korkean teknologian kaupungissa nimeltä ECP17, eli Hover Cityssä, kuten asukkaat sitä kutsuvat. Suuri johtaja katkaisi yhteydet Galaktiseen liittoon ja rakensi vahvan diktatuurin. Hauskanpidosta tuli laitonta ja kaikki viihde on kielletty. Sinä johdat nuorten kapinallisten Gamer-joukkoa, joka taistelee uusia, vapaa-ajan kieltäviä ja masentavia lakeja vastaan. Ällistyttävät hypyt ja nopeuden mahdollistavine hight-tech-varusteineen he vaeltelevat kaupungissa sabotoiden propagandaa, auttaen kansalaisia ja etsien keinoja päästä Kiertorata-asemalle. Sieltä he voisivat varoittaa Galaktista unionia ja lopettaa sortovallan.