Revolutionary ''Spirit Pack'' sisältää: - The Red Skull -moottoripyöräpäällyksen - The Golden -päällyksen pistoolillesi - Varhaisia lukituksen poistoja yhteispelihahmosi Marksman Rifle - ja Sniper Scope -aseille sekä Remote Explosives -räjähteille Vain digitaalisesti saatavilla oleva ''Liberty Pack'' sisältää Liberty Body Armour -asun ja KPA Shock Trooper Helmet! -kypärän! Homefront: The Revolution on avoimen pelimaailman ensimmäisen persoonan ammuntapeli, jossa sinun tulee johtaa vastarintaliikettä sissisodassa ylivoimaista armeijaa vastaan. Elävä, hengittävä avoin pelimaailma vastaa toimintaasi – sinä ja kutsusi vastarintaan innoittavat kaduilla kapinaan. Miehitys muuttuu vallankumoukseksi sorrettujen kansalaisten tarttuessa aseisiin. Yhden pelaajan sota on vasta alkua – Co-Op-yhteispelissä sinä ja ystäväsi voitte muodostaa oman vastarintasolunne ja niittää mainetta arvostettuina vallankumouksen sankareina.