Hell Let Loose Anniversary Edition
Viimeksi kuluneen vuoden aikana miljoonat ovat kuulleet taisteluhuudon ja ryhtyneet taisteluun tässä eeppisessä toiseen maailmansotaan sijoittuvassa FPS-räiskinnässä. Kun liityt mukaan joukkoon, sinä ja joukkuetoverisi saatte vastaanne 50 muuta taitavaa sotilasta, kullakin oma ainutlaatuisen tärkeä roolinsa, toinen toistaan ikonisemmilla taistelukentillä. Tempaudu mukaan ainutlaatuiseen kokemukseen ja uppoudu verisiin ja brutaaleihin taisteluihin, kun pääset navigoimaan maastossa ja laittamaan vihollisia päiviltä historiallisin ajoneuvoin, asein ja univormuin tässä toiminnantäyteisessä pelissä.