Hell Let Loose - Ultimate Edition
Värväydy mukaan alati laajenevaan Hell Let Loose -kokemukseen, joka vie sinut eeppisellä tavalla toisen maailmansodan melskeisiin. Tämän ensimmäisestä persoonasta kuvatun räiskintäpelin 50 v. 50 -taisteluissa tarvitaan yhteistyötä, kommunikointikykyä ja strategiantajua paitsi voittamiseen myös selviytymiseen! Valmistaudu taistelemaan maineikkailla tantereilla, joissa sinä ja joukkuetoverisi saatte vastaanne muita taitavia sotilaita, ja astu johonkin neljästätoista ainutlaatuisesta ja tärkeästä pelaajaroolista. Ultimate-versio sisältää 6 haluttua DLC-pakettia, joilla varustaudut taisteluun: Skull Bucket, False Front, Hot Drop, Lethal Tide, Silver tai Iron Vanguard sekä Cavalry Coat. Sukella mukaan sodan kaaokseen erilaisilla historiallisilla aseilla, ajoneuvoilla ja varusteilla, jotka ovat huikean yksityiskohtaisia ja tuovat realismin tuntua brutaaliin, veriseen sodankäyntiin. Nähdään etulinjassa!