Heart&Slash
Heart&Slash on 3D-brawler-roguelike-robottirakkaustarina maailmassa, jossa ihmisten sivilisaatiosta ovat jäljellä vain koneet. Hahmosi on Heart, tunteva robotti, joka taistelee paetakseen pahaa kaikkinäkevää QuAsSy-konetta (Quality Assurance Systems). Heart&Slash ei kuitenkaan ole mikään päiväkävely. Jokainen kuolema on lopullinen ja tarkoittaa uutta satunnaisesti luotua tasoa, jossa aloitat uudelleen eri aseilla ja varusteilla ja jossa on uusia vihollisia vastassa ja salaisuuksia tutkittavana. Heart&Slash tarjoaa pelaajille jotain uutta ja haastavaa, koska kysymys ei ole yhden järjestelmän hallitsemisesta, vaan sopeutumisesta annettuun ja sen hyödyntämisestä parhaiten.