Harold Halibut
Harold Halibut on käsintehty tarinapeli ystävyydestä ja elämästä muukalaismereen vajonneessa kaupungin kokoisessa avaruusaluksessa. On kulunut 250 vuotta siitä, kun kotisi – arkkimainen avaruusalus – lähti kylmän sodan partaalla olevasta Maasta etsimään asutettavaa planeettaa ihmiskunnalle. Sinä olet nuori Harold, joka työskentelee aluksen päätieteilijä Jeanne Mareaux’n laboratorioapulaisena. Vaikka useimmat asukeista ovat hyväksyneet elävänsä uponneessa aluksessa, Mareaux työskentelee väsymättä löytääkseen keinon, jolla alus voisi jättää planeetan ja löytää uuden, kuivemman kodin. FEDORA I:n omituinen, hurmaava ja moninainen väki pitää myös Haroldin kiireisenä... Kunnes yksi kohtalokas kohtaaminen syöksee Haroldin maailmaan, jota kukaan ei olisi voinut kuvitella ja joka voi olla avain Mareaux’n lähtösuunnitelmille. Lähde Haroldin mukana tutkimaan elävän retrofuturistista maailmaa tämän etsiessä ”kodin” todellista tarkoitusta.