Handball 21
Pelaa huippuliigojen parhailla joukkueilla vauhdikkaissa yksin- ja moninpeleissä, niin paikallisesti kuin verkossakin. Mukana ovat Ranskan LIDL STARLIGUE ja PRO LIGUE, Saksan Liqui Moly Handball-Bundesliga ja 2. Handball-Bundesliga, Espanjan Liga Sacyr ASOBAL, sekä ensimmäistä kertaa Puolan PGNiG Superliga. Pelaa jännittäviä otteluita Euroopan huippujoukkueita vastaan ja koe käsipallo kuin olisit itse kentällä! Toteuta pelisuunnitelmaasi, valmenna joukkuettasi, käytä syöttökuvioita, etsi aukkoja puolustuksesta ja johda joukkueesi voittoon!