Hamster Playground
Kaikki Hamsterijunassa! Valmistaudu söpöyden ylikuormitukseen, säälimättömään harjoitteluun ja kovaan kilpailuun, kun sinä ja hamsterisi kohtaat haasteita kulkiessanne labyrinttia ja ratsastaessanne rullalaudalla. Lisää tiloja on tulossa pian! Ole ensimmäinen, joka ylittää maaliviivan ja ansaitse palkintoja ja herkullisia herkkuja! Koe kova kilpailu rennolla tyylillä – tarvitset vain yhden painikkeen, mutta älä ajattele hetkeäkään, että se tarkoittaa, että et hikoile! Kilpaile tekoälyn ohjaamilla hamstereilla sokkeloissa ja raajoilla – lisää tiloja koko peliin julkaisun yhteydessä; Nauti moninpeleistä – kilpaile muiden kanssa, olivatpa he vieressäsi (jopa 4 pelaajaa paikallisesti) tai satojen kilometrien päässä; Kehitä hamsteriesi kykyjä ja taitoja kilpaillaksesi korkeamman tason vastustajia vastaan; Pidä huolta hamstereistasi ja laajenna heidän taloaan – varusta se uusilla laitteilla ja tee siitä heidän ansaitsemansa kartano. Nimeä hamsterisi ja mukauta niitä – kosmeettisia tuotteita on yli 100! Nauti yksityiskohtaisista grafiikoista ja söpöistä animaatioista riippumatta siitä, mitä tilaa pelaat!