Hamster Playground - The Whole Playground Pack
Valmistaudu avaamaan Hamster Playgroundin jokainen nurkka The Whole Playground Packin avulla, joka on lopullinen mega-paketti, joka yhdistää kaikki jännitykset, pelot, puvut ja kilpailut yhdeksi vastustamattomaksi paketiksi! Kilpaile, vedä ja käy läpi jokainen koskaan julkaistu pelitila: - Ajoneuvon veto: testaa raakaa voimaa mutkaisilla radoilla klassisessa voimamieshaasteessamme - Syöntikilpailu: paina nappia nähdäksesi, mikä hamsteri syö eniten välipaloja ennätysajassa - Skeittikilpailu: leikkaa läpi sokkeloiden ja kiihdytysratojen neljällä pienellä pyörällä - Varo Kissaa: väistä vaanivia kissavihollisia tässä korkean panoksen selviytymiskilpailussa Tutki erilaisia tyylejä kaikilla DLC:illä: - Kummitteleva Hamsteritalo: aavemainen sisustus, pelottavat asut ja kummitusmaiset tehtävät - Hamsterikaupunki: kaupunkikalusteet, työasusteet ja kaupunkiteemaiset haasteet - Kawaii DLC: aasialaisvaikutteinen sisustus, perinteiset asut ja upeat uudet tehtävät - Nukkekoti DLC: nukkekotikalusteet, rock-tähti asut ja musiikkiteemaiset tehtävät - Kuningashamsterit DLC: keskiaikaiset linnat, ritaripanssarit, kuninkaalliset puvut ja fantasiaseikkailut - Söpöt Lemmikit DLC: maatilamaisemat, eläinasut ja leikkisät maatilatehtävät Pue hamsterisi kaikilla koskaan julkaistuilla ulkoasupaketeilla: - Valloittajien Ulkoasupaketti: panssarit, töyhdöt ja taistelustandardit pienelle kenraalille - Muinaisten Ulkoasupaketti: kuninkaalliset kaavut, koristeelliset päähineet ja kadonneiden sivilisaatioiden symbolit - Etsivien Ulkoasupaketti: trenssitakit ja klassiset etsivähatut - Taikureiden Ulkoasupaketti: hulmuavat viitat, silinterihatut ja salaperäiset tunnukset - Aikamatkustajien Ulkoasupaketti: tyylikkäät futuristiset puvut ja huipputekniset lisävarusteet Kaikki, mitä Hamster Playground tarjoaa - jokainen pelitila Ajoneuvon Vedosta ja Syöntikilpailuista Skeittikilpailuihin ja Varo Kissaa -peliin, jokainen maailma Kummittelevasta Hamsteritalosta ja Hamsterikaupungista Nukkekotiin, Kuninkaallisiin Hoveihin ja Söpöihin Lemmikkitiloihin, sekä jokainen ulkoasu Valloittajan panssarista Muinaisiin kaapuihin - avattuna yhdessä eeppisessä paketissa.