Nyt kaiken Garake Kit 2 -sisällön saa kertamaksulla. Sisältää 2nd Cygon-, Pariah-, Nyvoss-, Terra- ja Vintek-autotallipaketin, joten nyt et joudu valitsemaan, mistä autosta haluat tuunata itsellesi täydellisen menopelin!