Cygon-autotallisarja 2
Lisää mukautusvaihtoehtoja Cygon-ajoneuvosarjaan, jotta voit tehdä niistä teknologisen eleganssin huipentuman. Paketissa on kaksi uutta ajoneuvon ulkoasua (käytettävissä kaikissa Cygon-ajoneuvoissa), uusi vannesarja ja 3 uutta tarraa kaikkien Cygon-ajoneuvojen kanssa käytettäväksi.