Goodbye Deponia
Enemmän kaaosta ja tuhoa, enemmän Rufusta. Ei yhtä, kahta, vaan kolme Rufusta voi aiheuttaa kaikenlaista hullua sekasortoa kauan odotetussa seikkailukomediassa Goodbye Deponiassa – Deponia-sarjan kolmannessa osassa. Organon suunnittelee Deponian tuhoa, ihana Goal on (taas) kadonnut ja antisankari Rufus ei voi saada tarpeeksi oman tahtonsa läpi saamisesta. Hän halusi vain päästä pois Deponian kaatopaikkaplaneetalta ja muuttaa Elysiumiin – yhteiskunnan yläluokalle varattuun avaruusalusparatiisiin Deponian kiertoradalla. Viimeinkin Rufus on keksinyt näennäisesti täydellisen suunnitelman... Palkittu Deponia-sarja sisältää neljä hauskaa seikkailutarinaa Deponian kaatopaikkaplaneetalta. Nämä klassiset osoita ja napsauta -ilakoinnit eivät ainoastaan ilahduta komedianystäviä ja seikkailuveteraaneja, vaan myös genren uusia tuttavuuksia.