Gods Will Fall - Valiant Edition
Olet ihmiskunnan viimeinen toivo Jumalat ovat pitäneet ihmiskuntaa piinaavassa vallassaan vuosituhansien ajan. Julmat, kärsimystä kaipaavat jumalat edellyttävät sokeaa palvontaa ja uskollisuutta joka ikiseltä mieheltä, naiselta ja lapselta. Hidas ja armoton kuolema odottaa jumalten tahtoon taipumattomia. Koe brutaalit koettelemukset, jotka uskalias soturijoukko joutuu kohtaamaan epätoivoisessa yrityksessäsi katkaista jumalten armoton ote ihmiskunnasta. Jokainen jumalten ylipitkän valtakauden ikeessä kärsinyt, joka on vielä kykenevä tarttumaan miekkaan, on kutsuttu mukaan kahdeksan kelttiselviytyjäsi klaaniin. Nouse jumalten valtakunnissa asuvia kauhistuttavia petoja ja kätyreitä vastaan. Kaikki tehdyt päätökset muovaavat omaa tarinaasi. Onnistu, niin koet legendojen synnyn. Muutoin näet elämien haihtuvan tomuna ilmaan. Valiant Edition sisältää DLC-paketin "The Valley of the Dormant Gods" Mukana: Kolme uutta jumalaa Astu kolmen uuden jumalan maailmoihin ja taistele tiesi niiden läpi. Jokainen näistä kartoittamista ja kätyreiden täyttämistä helvetinkonnuista asettaa taistelutaitosi armottomalle koetukselle. Uudet aseluokat Pelaa kahdella uudella barbaarisella soturityypillä, joilla kummallakin on yksilöllinen taistelutyylinsä. Uudet esineet Uudet varusteet ja tarvikkeet auttavat klaaniasi taistelussa ja sodan suunnan kääntämisessä. Uudet taidot Uudet lähitaistelumenetelmät laajentavat sotureidesi taistelujärjestelmiä ja varmistavat, että voit valita tuleviin taisteluihin niihin entistä paremmin sopivan soturin. Ylämaailman ekstrat Rauhallisessa ylämaailmassa matkatessa kannattaa pitää silmät auki, sillä seesteiset maisemat kätkevät piilotettuja salaisuuksia. Soturien asusteet Pue klaanisi hienoimpiin taisteluvarusteisiin ja päähineeseen, jotka antavat lisäpontta taisteluihin. The Valley of the Dormant Gods ‑sisältö julkaistaan osissa kolmena uutena kenttänä pelin julkaisun jälkeen. Kussakin kentässä on uusi jumala sekä muuta bonussisältöä.