Gnomes and Knights
Uppoudu synkän keskiaikaisen synkän fantasian ilmapiiriin ja yritä löytää kaikki tontut. Tapaa erilaisia hahmoja matkallasi ja yritä selvittää, mitä tapahtui tälle kirottulle maailmalle, jonka sinä itse (itse asiassa me) loimme.