Gloomy Eyes
Kun aurinko kääntyi ihmiskuntaa poispäin, pimeys laskeutui ja synkkyys otti vallan. Maailma on vajonnut ikuiseen yöhön. Elävien ja epäkuolleiden välinen sota repii raunioitunutta todellisuutta, mutta kaiken tuhon keskellä palaa yhä pieni toivon liekki – kahden kohtalonsa hyväksyneen sielun sydämessä. Gloomy Eyes kertoo tarinan synkästä, suloisesta zombipojasta, ja Nenasta, ilkikurisesta ihmis­tytöstä, jotka rikkovat sääntöjä liittoutumalla ja lähtevät yhdessä matkalle palauttaakseen päivänvalon. Self-Coop-seikkailu Ohjaa sekä Gloomya että Nenaa täysin yksinpelikokemuksessa vaihtelemalla hahmojen välillä ja ratkomalla aivonystyröitä kutkuttelevia ympäristöpulmia. Jokaisella hahmolla on omat ainutlaatuiset kykynsä, tarvitset molempien taidot ja erikoisuudet selviytyäksesi tämän ihastuttavan synkän maailman haasteista. Kammottava kodikas kauhu Astu maailmaan, jossa kauhu ja taikuus kietoutuvat yhteen. Gloomy Eyes on saanut inspiraationsa Tim Burtonin taidetyylistä ja luonut huolellisesti maailman, joka on täynnä aavemaisia viehätyksiä, omalaatuista kauneutta sekä lämpimän melankolista tunnelmaa. Ei verenvuodatusta tai pelottelua hermojesi koettelemiseksi, vaan vain leikkisä ja unohtumaton tunnelma, joka koskettaa kuolematonta sieluasi. Kiellettyjen kumppaneiden tarina Kokoontukaa yhteen ja kuunnelkaa vanhan haudanvartijan kertomaa lämpimän kaihoisaa tarinaa haamujen seikkailusta. Kun eläviä ja kuolleita käy kiivasta kiistaa, kaksi epätodennäköistä sielua kohtaavat ja tulevat toisilleen läheisimmiksi kumppaneiksi. Jokaisen, joka haluaa iloita toivosta ikuisesti, täytyy lähteä matkalle yhdessä löytääkseen auringon ja tuodakseen sen valon takaisin maailmaan. Tutki vääntyneitä pieniä kolmiulotteisia malleja Jokainen kerros on upeasti käsin tehty kolmiulotteinen malli, täynnä karmivaa visuaalista viehätystä ja karmivia, tarkkoja yksityiskohtia. Tutki, paljasta salaisuuksia, ratkaise arvoituksia ja kerro kielletty rakkaustarina.