Gleylancer
Ikoniseen maineeseen yltänyt avaruusammuskelu Gleylancer julkaistiin vuonna 1992. Lentäjäisankarittarimme päättää kaapata taisteluprototyypin ja lähteä kadonneen isänsä perään. Valmistaudu ampumaan tiesi avaruusolioiden vihollispataljoonien läpi ohjatessasi alustasi turvallisesti universumin läpi. Ota käyttöön useita aseita ja tehosteita... Valitse erilaisista muodostelmista ja muokkaa alustasi kunnes sinusta tulee avaruuden voimakkain taisteluvoima. Ominaisuudet: * Saatavilla parannettuja tiloja helppokäyttötoiminnoilla ja nykyaikaisilla ohjaustavoilla * Klassinen ulkoavaruuteen sijoittuva räiskintäpeli * Eeppinen avaruusooppera anime-välianimaatioilla * Muokkaa aluksen taisteluvoimaa * Ikoniset retrokonsoleiden grafiikat ja äänimaailma * 16-bittinen legenda 1990-luvulta!