Giant Rush: Cute DLC
Tällä lisäsisällöllä avaat: - 5 hattua, joiden ansiosta näytät söpöltä - 500 tikku-ukkoa kaupunkiisi - 2500 jalokiveä hahmosi kehittämiseen - Uusi "Sirppipotku" -animaatio Murskaa vihollisesi ja nouse jättiläisten kuninkaaksi!