Ghost Teen Escape from Limbo
Hankkiudu takaisin elävien kirjoihin hyödyntämällä uusia aavemaisia kykyjäsi! Mitä uhkarohkea poika voi tehdä kamppaillessaan elämän ja kuoleman välillä? Ghost Teen Escape from Limbo -pelissä tavoitteenasi on päästä takaisin elävien kirjoihin. Ratkaise hankalia tasohyppelyitä hyödyntämällä haamumuotoasi. Selvitä 50 yhden ruudun pulmaa mustavalkoisessa 2D-pikselitaidepelissä. Aivopähkinät ovat aluksi yksinkertaisia, mutta ne monimutkaistuvat ja vaikeutuvat vähitellen. Voit yrittää ratkaista pulmat niin monta kertaa kuin on tarpeen löytääksesi tiesi takaisin elävien kirjoihin!