GENIE Reprise
Selvitä ajan virtaan ripotellut mysteerit surrealistisessa ensimmäisen persoonan fantasiaseikkailussa! Asetu Lulan saappaisiin ja tutustua eloisaan fantasiamaailmaan kun hän etsii omaa kohtaloaan ja yrittää selvittää, mitä Hengen taakse kätkeytyy! GENIE Reprise on tunnelmallinen fantasiaseikkailu, joka kerrotaan täysin äänitetyn runouden ja 3D-ensimmäisen persoonan tutkimusmatkan kautta. Sukella mystisiin kaupunkeihin ja ympäröivään maaseutuun keräämällä kristallinsirpaleita, joiden avulla saat paljastettua runon seuraavan osan. Näin saat täydennettyä Hengen tarinaa sirpale kerrallaan tarinan 15 luvun aikana. Nämä luvut kattavat useita aikakausia ja muuttavat ympäristöäsi. Tapaa kiehtovia ja arvoituksellisia hahmoja ja selvitä, miten heidän tarinansa kietoutuvat toisiinsa, kun etsit lopullista totuutta.