Gato Roboto
Hyppää viihtyisään taisteluhaarniskaasi ja lähde vaaralliselle matkalle halki vieraan planeetan alamaailman, joka on täynnä äkäisiä otuksia ja vaarallisia esteitä. Tehtäväsi on pelastaa jumiin jäänyt kapteenisi ja hänen rikkoutunut avaruusaluksensa. Hiippaile teknisen ihmeesi ulkopuolella ja seuraa kissanvaistojasi ahtaissa tunneleissa ja salaperäisissä vesistöissä etsiessäsi uusia aseita ja varusteita. Seikkailu kutsuu kissoista uteliainta Gato Robotossa!