Garfield Lasagna Party
Tarjolla 32 minipeliä tutuissa ympäristöissä, kuten Karvisen kotona, pizzeriassa, Liisan eläinlääkäriasemalla... Ystävämme Karvinen, Osku, Arlene ja Misu ovat ottaneet vastaan jättimäisen haasteen ja lähteneet mukaan valtaviin lasagnebileisiin! Ruokalistalla on iso valikoima pähkähulluja pelejä: lumipallojen heittoa, eriskummallisia esteratoja, pizzanleikkuuta... Koita kaikin keinoin saada etulyöntiasema vastustajiin: voita minipelejä, heitä komeita lukuja nopilla... ja voimista iskuja vyön alle esineiden avulla! Garfield Lasagna Party kutsuu sinut party-peliin, joka sijoittuu kaikkien rakastaman oranssin kissan maailmaan. Minipelejä on 32 ja pelitiloja 3, joten hauskaa todella riittää! Peli koko perheelle, niin lasagnesta pitäville kuin kaikille muillekin! 2 BONUSPELITILAA: HAASTETILA: Tässä 4 pelaajan tilassa pelaajat voivat pelata minipelejä kulkematta pelilaudan kaikkien ruutujen kautta: täydellinen tapa pelata pikaisesti yksi peli... tai ottaa kunnon treeni! KILPAILUTILA: Tässä pelitilassa pelaajat voivat järjestää mestaruusturnauksen, jossa on mukana tietty määrä satunnaisesti valittuja minipelejä, joita pelataan perä perään nopeaan tahtiin! 32 hauskaa minipeliä jopa 4 pelaajalle! Pääset pelaamaan yhdellä neljästä legendaarisesta sarjakuvahahmosta. 3 pelitilaa: Normaali tila, haastetila ja kilpailutila Voittajalle on luvassa valtaisat annokset lasagnea!