Furi
Sinut vangittiin. Katso mitä sinulle on tehty... Vangitsija on avain, tapa hänet ja olet vapaa. Taistele vapaudestasi tässä ultrareaktiivisessa yhdistelmässä nopeatempoista miekkailua ja kahden sauvan räiskintää. Pomot ovat Takashi Okazakin suunnittelemia, ääniraidasta vastaa Carpenter Brut, Danger ja muut!