Forza Street
Kisaa täydellisessä katukisaskenessä huimalla vauhdilla sormea napauttamalla! Pidä hauskaa ja voita unelmiesi autokokoelma. Valitse tapahtuma, valikoi autojoukko kokoelmastasi ja kisaa maineesta mobiililaitteiden ensimmäisessä Forza-pelissä. KERÄÄ JA PÄIVITÄ KUULUISIA AUTOJA Kisaa kerätäksesi legendaarisia autoja kiivaalla vauhdilla – muskeliklassikoista nykyaikaisiin ja vanhoihin superautoihin – ja tee autotallistasi kuuluisien kilpa-autojen vitriini kaikella hauskanpidolla, graafisilla yksityiskohdilla ja vauhdilla, mistä Forza tunnetaan. AIDON ELOKUVALLISTA KISAAMISTA Suoraviivaiset komennot keskittyvät hauskanpitoon. Kaasun, jarrun ja turbon ajoitus ovat voiton avaimia toimintakameroiden tuodessa adrenaliinintäytteisen kisaamisen lähelle ja esitellessä upeita grafiikoita. Upeat, luokkansa parhaat 3D-grafiikat herättävät toiminnan eloon, kun kiidät asfaltilla. Se on hauska, uusi ja täysin ainutlaatuinen tapa nauttia Forzasta. KISAA OMILLA EHDOILLASI Kisaa autokokoelmallasi milloin vain ja missä vain. Aja hauska ja nopea minuutin kisa tai sukella mukaansatempaaviin tarinatapahtumiin, joista löytyy suosikkiautoillesi useita reittejä voittoon. Kisaat uusien komentojen avulla helposti kaasua, jarrua ja turboa napauttamalla. Forza Street tarjoaa jotain kivaa aina, kun haluat kisata vauhdilla ja kiitää maaliviivan yli voittoon. Lisäominaisuudet Polta kumia samalla, kun kaahaat läpi katujen kerätäksesi ja päivittääksesi kuuluisia autoja. Aseta kokoelmasi maailmaa vastaan ja kisaa pisteestä pisteeseen ajettavissa 1v1-kisoissa noustaksesi sijoituksissa ja tulostaulujen huipulle. Ylimääräiset pelitapahtumat pitävät toiminnan tuoreena ja hauskana! Kerää, muokkaa, käytä ja päivitä yli 50 aitoa autoa kansainvälisiltä huippumerkeiltä. Lamborghinin ja McLarenin superautot. Chevroletin ja Dodgen amerikkalaiset muskeliautot. BMW:n ja Porschen urheiluautot. Ja Nissanin ja Fordin katuautot. Kasvata autotalliasi jokaisessa luokassa haastaaksesi tarinatilan eri pomoja.