Forklift Extreme: Deluxe Edition
Tämä ainutlaatuinen trukkisimulaattori tarjoaa erittäin yksityiskohtaista fysiikkaa, joka matkii oikeiden koneiden liikkumista ja käsittelyä. Hallitse monenlaisia ajoneuvoja, joilla on omat ainutlaatuiset käsittelyominaisuutensa, ja selviydy monista haasteista. Tutki monia varastoympäristöjä, joista jokaisella on oma erityinen suunnittelunsa. Nosta ja siirrä lastia, navigoi tiukkojen kulmien ja kapeiden käytävien läpi ja suorita vaativia tehtäviä, jotka laittavat trukinkuljettajan taitosi koetukselle. Forklift Extreme tarjoaa jotain kaikille, mukaan lukien erilaiset pelitilat, jotka pitävät sinut varpaillasi. Deluxe Editionin mukana saat kuusi lisäosaa, joissa on uusia tasoja ja ulkoasuja, jotta hauska jatkuu! Se on ehdottomasti trukkisimulaatioelämys parhaimmillaan.