FOR HONOR
HALLITSE TAISTELUN TAITO Tunne jokaisen iskun voima huipputeknisellä Art of Battle -ohjausjärjestelmällä. Käytä asettasi tyylisi mukaisesti: nopea Assassin, tankkimainen Heavy, monipuolinen Vanguard tai tekninen Hybrid. PÄÄTTYMÄTÖN PELI Nauti alati kehittyvästä pelikokemuksesta yli 30 sankarilla, viidellä ryhmittymällä, 18 kartalla, kausitapahtumilla, tuhansilla varuste-esineillä, usean alustan pelillä ynnä muulla! MUKAUTA SANKAREITASI Avaa palkintoja ja muokkaa sankareita tuhansilla eri aseilla, tunnuksilla ynnä muilla! UNOHTUMATON TARINAKAMPANJA Valloita linnoja ja linnoituksia massiivisissa taisteluissa ja kohtaa pomoja intensiivisissä kaksintaisteluissa. Valitse Ultimate Edition, niin saat parhaan pelikokemuksen 12 lisäsankarilla!