FOR HONOR – Ultimate Edition
Ultimate Edition sisältää 12 lisäsankaria ainutlaatuisilla pelityyleillä: Centurion – gladius-miekan kanssa taisteleva ritari. Gladiator – kolmikärjen ja käsikilven kanssa taisteleva ritari. Highlander – claymore-miekan kanssa taisteleva viikinki. Shaman – kirveen ja tikarin kanssa taisteleva viikinki. Shinobi – kusarigama-ketjusirpin kanssa taisteleva samurai. Shinobi – kahden katanan kanssa taisteleva samurai. Jiang Jun – guandao-salkoaseen kanssa taisteleva wu lin. Shaolin – sauvan kanssa taisteleva wu lin. Zhanhu – changdao-miekan kanssa taisteleva wu lin. Black Prior – ritarimiekan ja -kilven kanssa taisteleva ritari. Jormungandr – sotavasaran kanssa taisteleva viikinki. Hitokiri – masakari-kirveen kanssa taisteleva samurai. Taistele yksin tai ystävien kanssa kolmannen persoonan sankarivetoisessa For Honor -lähitaistelupelissä. Astu sodan kaaokseen ritarina, viikinkinä, samuraina, wu lininä tai outlanderina. Taistele armottomissa PvP- ja tiimitiloissa tai pelaa jännittävää tarinakampanjaa.