Flashback
2142. Avaruusalukselta henkensä kaupalla paennut kuuluisa tiedemies Conrad B. Hart herää muistinsa menettäneenä Saturnuksen asutetusta kuusta, joka tunnetaan nimellä Titan. Hänen vihollisensa ja kidnappaajansa ovat aivan hänen kintereillään. Conradin on löydettävä tiensä takaisin Tellukselle, puolustauduttava kohtaamiltaan vaaroilta ja estettävä pirullinen avaruusolentojen salajuoni, joka uhkaa maapalloa… Tutustu 25 vuotta täyttävään peliklassikkoon, jonka katsotaan yleisesti lukeutuvan 100 kaikkien aikojen parhaimpien pelien joukkoon! Se oli yksi ensimmäisistä peleistä, joissa käytettiin kuvankaappaustekniikkaa todentuntuisimpien animaatioiden luomiseksi. Tämän pelin kaikki taustat on piirretty käsin ja siinä on mukaansa tempaava science fiction -tarina.Tämä versio sisältää vuoden 1993 alkuperäisen pelin lisäksi modernin pelitilan, jossa on:- Post-FX grafiikkasuodattimet - Täysin uudelleen masteroidut äänet ja musiikki- Täysin uusi "kelaus taakse" -toiminto, jonka toiminta vaihtelee pelin vaikeustason mukaan - Peliohjeita niitä tarvitseville!