Fishing Planet - Ultimate Japan Bundle
Finnish: Lähtekää unohtumattomalle 97 päivän seikkailulle Kaiji No Riin Premium Accountin ja Advanced Licensen voimin! Saatte käyttöönenne jokaisen varusteen kaikista kolmesta legendaarisesta Japan Ocean Packista – kaikki yhdessä valtavassa Bundle. Mukana ovat 2 valtamerijahtia, jotka sopivat täydellisesti Fishing Together -kalastukseen ystävien kanssa, 6 täydellistä vapa- ja kelasettiä kaikkiin kalastusmenetelmiin, täydellinen kalastaja-asu, tarvikevaunut, vapakotelot, Navigation Buoys, ylimääräiset Inventory Slots -paikat sekä valtava valikoima premium-luokan päätevarusteita merikalastukseen. Sukeltakaa Japanin syvien vesien big game -kalastuksen todelliseen ytimeen!