Fight'N Rage
Fight’N Rage on sijoitettu tulevaisuuteen, jossa mutantit ovat orjuuttaneet ihmiset. Sivuttain vierivä mätkintäpeli on saanut innoituksensa tyylilajin kulta-ajalta. Se on kunnianosoitus 90-luvun kolikkopelien helmille. Viidakon laki on vallalla maailmassa, ja kaksi ihmistä ja mutanttikapinallinen ovat valmiita pysäyttämään tämän hulluuden. Valmistaudu kohtaamaan säälimättömiä mutantteja, valmistaudu Fight'N Rageen! Ominaisuuksia: * Erilaisia reittejä ja loppunäytöksiä. * Räjähtävä taistelujärjestelmä: Voit räjäyttää viholliset erikoisliikeyhdistelmillä! * Paljon avattavaa: Asuja, pelitiloja, asetuksia ja pelattavia vihollisia! * Monenlaisia aseita ja torjuntajärjestelmä. * Helppo oppia pelaamaan, vaikea oppia pelaamaan hyvin. * Paikallinen yhteispelitila: Jopa 3 pelaajaa, ja omien osumat voi ottaa käyttöön asetuksella. * VS-pelitila: taistelu toista pelaajaa tai tietokonetta vastaan. * Lähes mahdottomia lisähaasteita ammattilaistason pelaajille!