Astu portaalin läpi kadonneeseen valtakuntaan, joka on ikuisen pimeyden peitossa. Tämä on Prometheus, kaupunki, joka oli kerran jumalten siunaama, mutta on nyt lähes täysin heidän hylkäämänsä. Taistele tiesi läpi uuden luolaston ja turmeltuneen marmorin. Kohtaa varjoista syntyneitä olentoja ja jumala Erebos. Valloit takaisin varastettu Kultainen Liekki — sillä FATEssa matkasi ei koskaan todella pääty. Ominaisuudet Uusi pimeyden vangitsema keskusalue Uusi turmeltuneesta marmorista koostuva luolasto Uusi lemmikki: Baby Pegasus Prometheus on saatavilla pelissä FATE: Undiscovered Realms Kohtalon temppelin kautta.