Koe täydellinen FATE: Reawakened -elämys, joka sisältää peruspelin ja sen DLC:t! Tämä paketti sisältää: FATE: Reawakened Koe kriitikoiden ylistämät FATE-pelit ennennäkemättömällä tavalla! Pelaa kaikki 4 klassista dungeon crawler -seikkailua parannellulla grafiikalla, kun taistelet tiesi läpi haastavien, satunnaisesti luotujen luolastojen, opit voimakkaita loitsuja ja kalastat sydämesi kyllyydestä. Kohtalosi odottaa! FATE: Reawakened – Prometheus DLC Astu porttiin, joka johtaa kadonneeseen valtakuntaan, ikuisen pimeyden verhoamaan maailmaan. Tämä on Prometheus, kaupunki, joka oli kerran jumalten siunaama, mutta jonka he ovat nyt lähes täysin hylänneet. Taistele läpi uuden luolaston ja kohtaa turmeltuneita marmorikasvoisia olentoja, jotka ovat syntyneet varjoista ja jumala Erebosista. Ota takaisin varastettu Golden Flame — sillä FATE:ssa matkasi ei koskaan todella pääty.