Farming Simulator 19
Maatilasimulaatioiden ykkösnimi palaa uudistetuilla grafiikoilla ja kaikkien aikojen kattavimmalla maatalouskokemuksella! Ryhdy moderniksi maajussiksi ja kehitä maatilaasi kahdessa valtavassa ympäristössä Amerikassa ja Euroopassa. Tarjolla on uusia innostavia maatilan tehtäviä, sadonkorjuuta ja eläintenhoitoa. Aja yli 300 aitoa ajoneuvoa ja konetta kaikilta johtavilta valmistajilta, kuten arvostettu John Deere sekä Case IH, New Holland, Challenger, Fendt, Massey Ferguson, Valtra, Krone, Deutz-Fahr ja monta muuta. Laajenna kokemustasi kasvattamalla maatilaasi verkossa muiden pelaajien kanssa ja lataamalla yhteisön tekemää sisältöä. Vain Xbox Onelle saatavana oleva traktori: Valtra N-Series Gold Lisäsisältö tulee saataville pelinsisäiseen kauppaan lataamisen jälkeen. Tarvitset riittävästi pelinsisäistä valuuttaa sen ostamiseen.