Far Cry Classic
Far Cry Classic on upea konsoliversio ensimmäisestä Far Cry -pelistä. Se vie sinut pelisarjan juurille. Yksi kaunis päivä taas trooppisessa paratiisissa... vai onko? Omaksu vuokravenekapteeni Jack Carverin rooli, kun hyvin koulutetut palkkasoturit jahtaavat häntä väsymättä tässä vääristyneen luonnon FPS-seikkailussa. Valitse käytätkö tulivoimaa, strategiaa vai hiiviskelyä. Käytä massiivisia ulkoilmaympäristöjä hyväksesi. Taistele elämästäsi taktisesti älykkäitä vihollisia vastaan. Peli sisältää upean realistista lehvistöä, aidon vuorokausirytmin, veden alaista toimintaa, lentoajonevoja ja enemmän...