Fable Pre-Order Content Pack
Ennakkotilaa Fable nyt, niin saat tämän eksklusiivisen Pre-Order Content Packin.* Varmista itsellesi ennakkotilauksen sisältöpaketti ja astele Albioniin legendaarisessa kanapuvussa, joka tarjoaa nokan, höyhenet ja kyseenalaisen arvokkuuden. Saat myös ihastuttavan epäkäytännöllisiä lahjoja, joilla voit voittaa sydämiä, aiheuttaa hämmennystä ja yleisesti sotkeentua Albionin asukkaiden elämiin. Lahjoihisi kuuluvat villikukkakimppu (tunnettu taatusta romanttisesta menestyksestä), lelukana ja teeleipä ja hillo -piknikkori. Nämä kaikki ovat täydellisiä lahjoja kyläläisille, joilla on erikoinen maku. Anna ne viisaasti ja muovaa sitä, miten muut näkevät sankarisi, paranna mainettasi ja avaa ihmissuhteita, jotka voivat johtaa tosirakkauteen – tai sitten eivät. Ennakkotilaa nyt, niin voit alkaa vaikuttaa Albioniin ensimmäisestä päivästä lähtien joko rakastettuna sankarina, toivottomana romantikkona tai saapasjalkakanana. * Ennakkotilaustarjous päättyy pelin virallisena julkaisupäivänä. Rajoitus 1 per henkilö/tili.