Fable
Ryhdy sankariksi, joksi haluat tulla ja sukella mukaansatempaavaan avoimen maailman toimintaroolipeliin, jossa jokainen valinta muovaa matkaasi, maine merkitsee kaikkea, eikä satukirjaloppuja ole koskaan taattu. UUSI ALKU LEGENDAARISELLE PELISARJALLE Fable palaa rakastetun sarjan häikäisevänä uudelleenkäynnistyksenä. Ensimmäisenä sankarina sukupolveen pääset tutkimaan elävää Albionia, joka on täynnä omalaatuisia hahmoja, synkkää huumoria ja kanoja... paljon kanoja. Tämä ei ole pelkkää nostalgiaa – tämä on uusi alku, joka sijoittuu kauniin eloisaan avoimeen maailmaan. OLE SANKARI, JOKSI HALUAT TULLA Muokkaa sankarisi ulkonäköä ja käytä voimakkaita aseita yhdistäessäsi lähitaistelua, etähyökkäyksiä ja taikuutta. Haasta rosvot, pedot ja muut olennot – mukaan lukien täysin uudet viholliset sekä fanien suosikit kuten hobbet, balverinet ja peikot. Voimasi kasvavat käsi kädessä maineesi kanssa. RAKENNA POIKKEUKSELLINEN ELÄMÄ Taistelun tuolla puolen odottaa elävä maailma, jossa voit muovata identiteettisi juuri sellaiseksi kuin haluat. Tule törkeän rikkaaksi vuokranantajana tai sepän hommissa, hurmaa kyläläinen (tai kolme), hanki liuta lapsia ja seuraa, kuinka maineesi kulkee edelläsi. Sankarina oleminen on vähän kuin julkkiksena olemista... jos julkkikset kantaisivat miekkoja ja taistelisivat silloin tällöin jättimäisiä tulta syökseviä kanoja vastaan. VALINTASI MUUTTAVAT MAAILMAA Albionissa sankarin maine on kaikki kaikessa. Jalot tekosi ja kyseenalaiset päätöksesi vaikuttavat suhteisiisi kuhunkin kyläläiseen – ja voivat jopa muokata ympäröivää maailmaa. Kenen mielipide merkitsee eniten? Valinta on sinun... ja niin ovat seurauksetkin. Sinä päätät, mitä sankaruus todella tarkoittaa. Satukirjaloppua ei voida taata.