Expeditions: A MudRunner Game (Windows)
Lähde palkitseville tieteellisille tutkimusretkille, joilla sopeudut luonnon haasteisiin ja selvität tutkimattomien maiden saloja yksin tai muiden pelaajien kanssa. Matkaa kuiville aavikoille, jylhiin aarnimetsiin ja jyrkimmille vuorille, jotka pullistelevat kätkettyjä aarteita ja unohdettuja raunioita. Johda tutkimustehtäviä, joissa ajat kaikenlaisilla maastokulkuneuvoilla vaarallisilla poluilla ja selvität esteitä kehittyneen tekniikan ja huipputeknisten välineiden avulla. Rakenna tukikohta ja hallinnoi sitä. Asenna kulkuneuvoihisi olennaisia vempeleitä, kuten lennokkeja tai luotaimia, varmistamaan onnistuminen korvessa. Palkkaa joukko huippuasiantuntijoita parantamaan taitojasi kentällä ja avaamaan uusia tutkimusmahdollisuuksia. ● Lähde tutkimaan villiä luontoa ja helpota edistymistäsi yhteistyöllä jopa 4 pelaajan yhteistyötilassa. Jakakaa resurssit, kerätkää tietoa ja edistäkää tiedettä yhdessä. ● Koe edistyneimmän fysiikkapohjaisen maastoseikkailun uusi versio MudRunner- ja SnowRunner-pelien tekijöiltä. ● Suunnittele reitti järkevästi lentämällä maaston yli tiedustelulennokilla ja paikallista arvokkaita varustekätköjä metallinpaljastimella ja kameralennokilla. ● Kartoita haastavia maastoja kulkuneuvon vimpainvalikoiman avulla: voit esimerkiksi nousta vaikeita rinteitä ankkurien avulla tai selvittää veden syvyyden kaikuluotauksella. ● Hallinnoi leiriäsi rakentamalla tutkimusrakennelmia ja palkkaamalla asiantuntijoita avaamaan uusia taitoja ja toimintavaihtoehtoja tutkimusretkilläsi.