Exoprimal
Sisältö: - Shark's Mouth (harmaa) -eksopuku-ulkoasu Deadeyelle - Stone Golem -eksopuku-ulkoasu Roadblockille - Bush Camo -eksopuku-ulkoasu Witchdoctorille Huomautus: Ulkoasut ovat kosmeettisia tuotteita, jotka vain muuttavat eksopuvun ulkoasua eivätkä vaikuta siihen muutoin. Tämä sisältö annetaan bonuksena Exoprimalin normaalin tai deluxe-version ennakkotilaajille. Sisältö voidaan tarjota ostettavaksi myöhemmin. Katso lisätietoja viralliselta verkkosivustolta. Exoprimal on verkossa pelattava tiimipohjainen toimintapeli, jossa ihmiskunnan huipputeknologiaa edustaviin eksopukuihin puetut sankarit saavat vastaansa historian hurjimmat pedot – dinosaurukset.​​ Eksopuvut on jaettu eri rooleihin ja pelaajien on ohjattava niitä ylivoimaisia dinosauruslaumoja vastaan vain verkossa pelattavissa olevissa tiimipohjaisissa eri pelitiloissa. Pääpelitila on Dino Survival, jossa kaksi viiden pelaajan tiimiä kisaa erilaisissa PvE- ja PvP-tehtävissä. Pelaajat siirretään viimeisimmän dinosaurusuhan tapahtumapaikalle, jossa heidän on suoritettava tavoitteita Leviathanin ohjeiden mukaan. Tehtävän ensimmäisenä suoritettua saanut tiimi voittaa ottelun. Olipa pelaajien tehtävänä sitten taistella suoraan toista tiimiä vastaan tai yhdessä yhteistä vihollista vastaan, päämääränä on saada tavoitteet suoritettua mahdollisimman nopeasti. Tehtävät vaihtelevat pelaajien taidon ja muiden tekijöiden mukaan, joten kaikki ottelut etenevät eri tavoin. Verkkopeli * Pelin pelaamiseen tarvitaan Capcom ID ‑tunnus ja Internet-yhteys. * Lisätietoja Capcom ID -tunnukseen liittyvistä palveluista ja sen käyttämisestä on virallisella Capcom ID -sivustolla cid.capcom.com. Huomaa, että Capcom ID:n käyttöön saattaa liittyä ikärajoituksia tietyissä tapauksissa. * Capcomilla on oikeus keskeyttää verkkopalvelut tilapäisesti ennakoimattomien olosuhteiden niin edellyttäessä.