Exit Bundle
Yksityiskohdat ovat elämän ja kuoleman välinen ero. Tämä lopullinen kokoelma Take IT Studiolta tuo yhteen neljä intensiivistä psykologista kokemusta, jotka palkitsevat tarkan silmän ja rankaisevat pienimmästäkin virheestä. Suljetpa kauppoja tyrannimaisen pomon alaisuudessa, metsästät yliluonnollisia anomalioita tai piilotat pakosuunnitelmaa kaappaajilta, virheille ei ole tilaa. 1. The Stairwell Valtava pystysuora labyrintti odottaa. Turvavartijana sinun on navigoitava mahdottomassa rakennuksessa, jossa ympäristö muuttuu jatkuvasti. 🔍 Etsi ero: Jatka ylös, jos kaikki on normaalia; juokse alas, jos näet anomalian. 🕯️ Nightmare Mode: Uhmaa pimeyttä vain välkkyvän kynttilän avulla. 2. There’s a Gun in the Office Olet vanki, jolla on viisi päivää aikaa löytää ulospääsy. Tutki ympäristöäsi kaappaajien ollessa poissa, mutta varo: he huomaavat kaiken. 🕵️ Stealth & Strategia: Suunnittele reittisi huolellisesti päästäksesi toimiston aseelle. 🧹 Peitä jälkesi: Jokainen laatikko ja valokatkaisija on palautettava täsmälleen alkuperäiseen tilaansa. 3. Before Exit: Supermarket Käytävät ovat hiljaisia, mutta paine on korviahuumaava. Sulje myymälä täydellisesti tai saat potkut välittömästi. 🛒 Päivittäiset tehtävät: Lukitse jääkaapit, sammuta valot ja moppaa lattiat. 🧐 Tarkat silmät: Metsästä pieniä virheitä, kuten vanhentuneita tuotteita tai rikkinäisiä neonkylttejä. 4. Before Exit: Gas Station Yövuoro päättyy syrjäisellä asemalla, ja pomo vaatii täydellisyyttä. Suorita tarkistuslistasi ennen kuin voit viimein palata kotiin. 🧼 Siivous ja järjestely: Moppaa lattiat, siisti työpaja ja täytä hyllyt. ⛽ Ulkoilmatehtävät: Hallitse polttoainepumppuja ja hankaa pois öljytahrat.