Anomaly Games Bundle
Valmistaudu äärimmäiseen havaintokyvyn ja selviytymisen testiin pelien The Stairwell, Before Exit: Supermarket ja Before Exit: Gas Station parissa. Tutkitpa sitten loputonta portaikkoa outojen ilmiöiden varalta tai suljetpa liikkeitä vaativan pomon valvovan silmän alla, jokainen vuoro vaatii ehdotonta täydellisyyttä. Siivoa työpaikkasi, hoida viimeiset asiakkaat ja pysy valppaana poikkeavuuksien varalta suorittaaksesi tehtäväsi turvallisesti. Testaa tarkkaa silmääsi eri paikoissa, nouse maailmanlaajuisille tulostaulukoille ja katso, onko sinusta selviytymään urakasta kunnialla.