Everdream Valley
Koulu on loppu ja vietät kesää Everdream Valleyssä isovanhempiesi viehättävällä maatilalla. Näe villieläimiä ja koe seikkailuja ja vähäsen taikuutta joka päivä. Palaa viattomuuden aikaan, kun työ, velvollisuudet ja ihmissuhteet olivat viimeinen asia mielessäsi. Palauta maatilan elo ja lumo Tämä pikku maatila kaipaa paljon huomiota. Kasvatettavana on monenlaisia hedelmiä, vihanneksia ja suuri määrä eläimiäkin. Suojele satojasi, pidä eläimesi tyytyväisinä ja kerää resursseja, joilla korjaat ja laajennat farmiasi. Tutki avointa maailmaa ja selvitä, mikä aiheuttaa joka yö näkemäsi taianomaiset unet. Luo eläinten paratiisi Everdream Valleyn rauhaa rikkovat vain hyvin harvat ihmiset, joten eläimet kukoistavat siellä. Siat, lehmät, kanat, ankat, vuohet, alpakat, hevoset, lampaat, mehiläiset, villisiat, harakat, majavat, biisonit, hanhet, peurat, sammakot, kovakuoriaiset, perhoset, sudenkorennot, sudet, hiiret, kotilot, etanat, kalat ja monet muut! Jokaisella on jokin uniikki vaikutus maatilaasi. Pörröisistä apureista paras Koirasi on aina rinnallasi. Valitse jokin 13 eri rodusta ja kouluta koirasi auttamaan esimerkiksi paimentamisessa, jäljittämisessä tai aarteiden etsimisessä. Ja kissakin on. Voita sen luottamus, niin ehkä sekin tekee vastapalveluksen. Se kyllä riippuu ihan siitä itsestään. Taikuus herää öisin Yöllä laakson lumous herää ja unesi kautta muutut yhdeksi maatilan monesta eläimestä uniikeissa minipeleissä. Jokaisella on oma erityispalkkionsa tai vaikutuksensa maatilaasi seuraavana päivänä. Rento seikkailuiden hiekkalaatikko Kesäpäiväsi laaksossa eivät täyty vain tilan ylläpidolla. On niin paljon enemmänkin tekemistä! Vietä öitä telttaillen, rakenna puumaja, sieppaa ja keräile ötököitä, mene kalaan, hanki uusia vaatteita, tee ruokaa, ota valokuvia, valmista huonekaluja tai lähde etsimään aarretta. Jokainen seikkailu antaa jotain, millä voit auttaa maatilaasi kehittymään vielä lisää.