Enan asu: Felyne Shelter Garb
Sisältö: ● Enan asu: Felyne Shelter Garb Tämä esine on vain kosmeettinen, eikä anna pelillisiä etuja. Huomautus: Peli on käynnistettävä uudelleen, jotta ostetun lisäsisällön saa käyttöön. Asuja voi vaihtaa pelinsisäisesti omasta talosta löytyvän arkun kautta, kun olet edistynyt riittävän pitkälle pelissä.