Monster Hunter Stories 2: Wings of Ruin - Enan asupaketti
Sisältää seuraavat: Enan asut: ● Tropical Dress ● Felyne Shelter Garb ● Ancient Raiment ● Cheerleader Three-Pack (sininen/oranssi/pinkki) Kaikki sisältö on kosmeettista, eikä anna pelillisiä etuja. Huomautus: Peli on käynnistettävä uudelleen, jotta ostetun lisäsisällön saa käyttöön. Asuja voi vaihtaa pelinsisäisesti omasta talosta löytyvän arkun kautta, kun olet edistynyt riittävän pitkälle pelissä. Kukin tuote on ostettavissa myös erikseen.