ELDEN RING NIGHTREIGN
ELDEN RING NIGHTREIGN on ELDEN RING ‑maailmaan sijoittuva itsenäinen seikkailu, joka uudistaa pelikokemuksen muuttamalla pelin keskeisimmän pelimekaniikan. NOUSKAA YHDESSÄ Liity muiden pelaajien kanssa kohtaamaan lähestyvä yö ja sen tuomat vaarat kolmen pelaajan yhteispelissä. SANKARUUS ODOTTAA Ohjaa erilaisilla taidoilla varustettuja sankareita, joista kullakin on omat kykynsä ja piirteensä. Vaikka sankarit ovat mahtavia jo yksin, he voivat luoda voimakkaita yhteisvaikutuksia yhdistämällä voimansa. KOHTAA YÖ Kukista armoton uhka, joka pyyhkäisee maan läpi ja vaihtuu jokaisella pelikerralla, ja päihitä sen yön huikea pomovastus! * Pelistä on saatavilla myös Deluxe Edition -versio. Varo ostamasta samaa sisältöä kahdesti.