Drome van Slange - Bundle
Kahden vastakkaisen maailman törmäys! Tämä superpakettien yhdistelmä vie sinut toisaalta eteeriseen, mystiseen maailmaan ja toisaalta syöksyy väkivaltaiseen, veriseen kuoleman ja selviytymisen peliin, jolloin syntyy tyydyttävän ilmaisullinen pelikaksikko. Tämä paketti sisältää molempien Booom-Slangin täydelliset pelit! ja Tyd wag vir Niemand.