Verlore Tyd en Drome - Bundle
Kaksi abstraktia, eteeristä maailmaa törmäävät tässä salaperäisessä paketissa. Valmistaudu joutumaan kahteen eri maailmaan, jotka yhdistävät tulkinnallisen suunnittelun ja inhimillisen uteliaisuuden ainutlaatuiseksi yhdistelmäksi tasohyppelyä, pulmia ja haasteita. Tämä paketti sisältää sekä 'n Verlore Verstand- että Tyd wag vir Niemand -pelit. Verlore Verstand: 'n Verlore Verstandissa sinut kuljetetaan unelmien ja painajaisten todellisuuteen. Mitä löydät itsestäsi tällä matkalla alitajunnan läpi? Näissä tuntemattomien maailmoissa sinun täytyy matkustaa muistojen labyrinttien läpi löytääksesi lopulta tiesi omaan totuuteen. Tyd wag vir Niemand: Manipuloi aikaa tahtosi mukaan milloin tahansa ratkaistaksesi haasteita, välttääksesi tappavia ansoja ja päästäksesi tämän oudon matkan loppuun. Tyd wag vir Niemand on indie-abstrakti seikkailu täynnä mystisiä ympäristöjä, jotka testaavat kykysi ja vievät sinut mysteerien ja ihmeiden maailmaan.