Downward: Enhanced Edition
VIIMEINEN MATKA ALKAA… Downward päästää sinut ihmiskunnan viimeiselle seikkailulle etsimään selitystä maailmanlopulle, joka muutti tuntemamme maapallon. Hyödyntämällä parkour-tekniikoita ja salaperäistä voimaa, joka sinulle on annettu, kuljeksit menneiden sivilisaatioiden hämmästyttävien ja vaarallisten raunioiden halki etsiessäsi legendaarisia artefakteja, joiden tarkoituksena on hallita tähän maailmaan tulleita tappavia kauheuksia. Et ole yksin tässä tehtävässä, mutta mitä voit tehdä? Tämä ei ole enää ihmisten maailma… PARKOUR Koe haastava ensimmäisen persoonan parkour-toiminta läpi menneisyyden raunioiden, hyppää, liu'u, roiku... Kerää kokemusta päivittääksesi hahmosi ominaisuudet ja voimat ja käytä niitä eduksesi yhdistämällä ne parkouritaitoihisi kohdataksesi heränneet muinaiset suojelijat, joilla on yksi päämäärä: päättää matkasi. TUTKI JA LÖYDÄ Mitään ei anneta ilmaiseksi vapaasti tutkia avointa maailmaa ja nauttia henkeäsalpaavista maisemista, päästä salaisiin paikkoihin, kerätä hyödyllisiä esineitä ja piilotettuja aarteita. Etsi selitys ympärilläsi muuttuvalle maailmalle ja sille, miksi ihmiskunta tuhoutui. Tarinan loppu riippuu valitsemistasi poluista, keräämästäsi aarteesta ja tavasta, jolla tutkit tätä apokalyptista maailmaa…. ""TULEVAISUUS"" Kun kolme eksynyttä planeettaa alkaa salaperäisesti kiertää Maan ympäri, se tietää kuolemaa, katastrofia ja aikakauden loppua. Tästä romahtamisesta on mahdotonta nousta. Ainoa tie eteenpäin... ...on Downward (alaspäin).