Double Kick Heroes
Double Kick Heroes sekoittaa räiskintäpelin rytmipeliin! Tarinatila Sinun on selviydyttävä moottoritiellä Helvettiin tappamalla hirviöitä Gundillacillasi! Taistele tiesi 30 täydellisen hulluuden kentän läpi ja pakene tästä painajaisesta! Vain metallimusan mahti voi pelastaa bändisi! Pelihallitila Hyppää suoraan toimintaan ja soita lempibiisejäsi pelistä. Ominaisuudet - Potki zombeja naamaan järjettömällä metallimusalla! - 30 aivan v***n loistavan laadukkaita metallibiisejä legendaarisen videopeli- JA metallimusiikin säveltäjältä. - Avaa uusia varusteita ja tuunaa Gundillaciasi. - Rodriguezin inspiroima taustatarina omituisina pidetyistä jätkistä ja likoista, jotka elävät moton "seksiä, huumeita ja heviä" mukaan. - Räjähdyksiä, kapinallisia, miliisejä, epäkuolleita, tieraivoa, hulluutta, maailmanloppu. Oletko valmis lähtemään raivotielle? - Ainoa v***n siisti rokki- ja metallisävytteinen rytmipeli, mitä muuta pitäisi sanoa?!