Double Dragon Revive Deluxe Edition
Tämä paketti sisältää pääpelin ”Double Dragon Revive” ja ”Deluxe Edition Upgrade Kit” -päivityspaketin. Sisältää: ①Double Dragon Revive ②Double Dragon Revive Digital Artworks (digitaalinen taidekirja ja SOUNDTRACK) ③2 lisähahmon väriä (Billy SPECIAL COLOR / Jimmy SPECIAL COLOR) *Koska sisältö ② ja ③ sisältyvät myös Double Dragon Revive Deluxe Edition Upgrade Kit -pakettiin, ole varovainen, ettet osta samaa tuotetta vahingossa useita kertoja. *Double Dragon Revive Digital Artworks on erillinen sovellus, joka sisältää sekä digitaalisen taidekirjan että SOUNDTRACKIN. 【Double Dragon Revive】 Double Dragon -sarja on määrittänyt beat 'em up -toimintagenren siitä lähtien, kun se ilmestyi pelihalleihin vuonna 1987. Nyt se palaa Double Dragon Revive -pelinä, kiitos retro-pelifanien vuosien mittaisen intohimoisen tuen! 1. Uudistetut, tyylikkäät hahmosuunnittelut! Katso suosikkihahmosi pelihallien kulta-ajalta uudistettuina modernilla 3D-grafiikalla. Voimakkaat viholliset menneisyydestä palaavat kohtaamaan Lee-veljekset. 2. Äärimmäinen beat 'em up -toimintakokemus! Voita vihollisesi tyypillisessä sivuttaissuuntaisessa pelityylissä. Koe sama yksinkertainen ja intuitiivinen pelattavuus kuin aiemmissa osissa, mutta uusilla ohjaimilla, jotka Arc System Worksin taistelupelien asiantuntijat ovat hienosäätäneet ja tasapainottaneet. 3. Jännittävä, strateginen toiminta! Taistelujärjestelmä on enemmän kuin pelkkä nappien painelu, sillä se tarjoaa monia hyökkäys- ja puolustusvaihtoehtoja, jotka voit mukauttaa omaan pelityyliisi! Opi vihollisten toimintamallit ja löydä tehokkaimmat strategiat kunkin vihollisen voittamiseksi! Käytä aseita ja hyödynnä tasoilla olevia temppuja saadaksesi yliotteen taistelussa!