Don't Starve: Giant Edition
Don’t Starve: Giant Edition on henkiinjäämispeli erämaaalueilla pitäen sisällään tiedettä ja taikuutta. Olet pelissä mukana Wilson-nimisenä henkilönä, joka on herrasmies/tiedemies joka on joutunut demonin ansaan ja kuljetettu erämaahan. Wilsonin täytty oppia käyttämään ympäristöään ja sitä asuttavia eliölajeja hyväkseen mikäli hän koskaan toivoo pakenevansa ja löytämään tiensä kotiinsa. Don't Starve: Giant Edition yhdistyy sekä alkuperäinen Don't Starve -peli, että Reign of Giants -lisäosa, jonka mukana saat uusia hahmoja, vuodenaikoja, olentoja, biomeja ja muita haasteita Don't Starve -peliin.